Wednesday, July 10, 2013

Ketua Projek (Berhulu Camp)

assalamualaikum..

bertanggungjawab,sabar,bersungguh-sungguh..
semua benda tu penting dalam menyiapkan sesuatu projek
kalau x sabar,,memang x menjadi la..projek kite..

nak citer pasal aku sebenarnya..
hehe!
kalau nak tahu..
memang letih jadi ketua projek nie..
aku kena banyak bersabar..
berapa kali kena naik turun HEA..
berapa kali call penasihat..
pastu berapa kali call ahli kelab..
last2 budak2 kelas yang ikut serta..

****
5/7/2013-7/7/2013
****
kem di Berhulu Jempol bermula..
peserta yang nak pergi 42
yang pergi masa hari tersebut hanya 35 je..
huh!
masalah kan??
****
tapi aku cuba hadapinya..
aku cuba memberikan penjelasan kepada pihak sana..
memang kena banyak bersabar..
****
tapi..
semua berjalan dengan lancar
x ade yang cedera parah mase kem tu
alhamdulillah..
****
aku rase aku menjadi seorang yang lebih bertanggunggjawab
dan lebih confident selepas
selesai kem tu..
walaupun aku seorang yang pemalu sebenarnya dan xd keyakinan diri,
tapi aku berjaya mengatasinya
alhamdulillah 
kem tu banyak mengajar aku..
****
aku tahu macam mane nak buat kertas kerja..
aku tahu macam mana nak berhubung dengan pihak luar
aku tahu menghandle sesuatu masalah
****
daripada pemalu,,
aku jadi lebih confident sekarang nie untuk bercakap
di hadapan orang..
****
walaupun xde pengiring yang mengiring kami ke Berhulu Camp,
tapi kami pandai menjaga nama baik Uitm


p/s: Terima Kasih kepada kwn2 yang banyak membantu aku..
tanpa support kawan2,aku xkan mampu menghandle projek nie..





No comments:

Post a Comment